بایدها و نبایدها درهوش تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بایدها و نبایدها درهوش تجاری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بایدها و نبایدها درهوش تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بایدها و نبایدها درهوش تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بایدها و نبایدها درهوش تجاری :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هوش تجاری یکیاز شاخه های دریای بیکران فناوری اطلاعات است با دامنه وسیعی از تکنیک ها و برنامه های کاربردی درارتباط است و هدف آن ارتقای کیفیت عملیات و تحلیل عملیات است علاوه بر این هوش تجاری فرایند تبدیل داده ها به اطلاعات است به گونه ای که سازمان تجاری را قادر به تجزیه و تحلیل اطلاعات می کند تا بتواند با کسب بینش و درک صحیح نیازمندی های همه ذینفعان سیستم را مدنظر داشته باشد درمقاله حاضر ابتدا نقش هوشمندی در کسب و کارها و ضرورت استفاده از هوش تجاری درس ازمان ها توضیح داده شده ودر ادامه فاکتورهای مهم درایجاد شرایط مطلوب برای هوش تجاری درسازمان مورد بررسی قرارگرفته است و سپس نکات پایه ای درساخت یک BI درسازمان ذکر گردیده بعد در مورد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز BI تشریح شده و درنهایت مشکلات راه اندازی یک سیستم هوش تجاری درسازمان ها و کاربردهای هوش تجاری به تفکیک صنایع پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.