تاثیر بازاریابی اینترنتی بررضایت مشتریان مطالعه موردی: هتلهای ۴ ستاره شهر اصفهان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی اینترنتی بررضایت مشتریان مطالعه موردی: هتلهای ۴ ستاره شهر اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی اینترنتی بررضایت مشتریان مطالعه موردی: هتلهای ۴ ستاره شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی اینترنتی بررضایت مشتریان مطالعه موردی: هتلهای ۴ ستاره شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی اینترنتی بررضایت مشتریان مطالعه موردی: هتلهای ۴ ستاره شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

صنعت گردشگری و هتلداری نیز در قرن ۲۱ می تواند با تجهیز نمودن خود به سیستمهای اطلاعات و فناوری های نوین و به کارگیری بازایابی اینترنتی حرکتی جدید را برای کسب موفقیت دنبال نماید هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی اینترنتی در رضایت مشتریانهتلهای ۴ ستاره شهر اصفهان می باشد تحقیق حاضر برمبنای روش از نوع تحقیق توصیفی و برمبنای هدف کاربردی می باشد جامعه آماری در تحقیق حاضر مشتریان هتلهای ۴ ستاره شهر اصفهان و نمونه گیری با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی صورت گرفته است نتایج نشان میدهد که اطلاعات داده شده در سایت، شخصی سازی، امکانات ارتباطی، امکان اتصال به سایتهای دیگر امکانات تجاری و زمینه سایت از عوامل موثر در طراحی وب سایت هتل می باشد و براساس آزمون فریدمن دسترسی به اطلاعات به عنوان مهمترین عامل در طراحی سایت شناخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.