بررسی تاثیر روابط مبتنی بر اعتماد پذیری بر کیفیت خدمات در سازمان های بخش دولتی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر روابط مبتنی بر اعتماد پذیری بر کیفیت خدمات در سازمان های بخش دولتی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر روابط مبتنی بر اعتماد پذیری بر کیفیت خدمات در سازمان های بخش دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر روابط مبتنی بر اعتماد پذیری بر کیفیت خدمات در سازمان های بخش دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر روابط مبتنی بر اعتماد پذیری بر کیفیت خدمات در سازمان های بخش دولتی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

آدمی نظاره گری منفعل درزندگی خود نیست بلکه نیرویی فعال در شرکت دهی دنیای خویش است او حقیقت اجتماعی خویش را با اثرگذاری بررفتار قابل مشاهده دیگران می آفریند سازمان ها نیز به همین صورت رفتار می کنند به عبارت بهتر سازمان ها می توانند بر نحوه ی نگرش رفتار عملکرد طرفهای تعاملی خود تاثیر مثبت یا منفی بگذارند یک سازمان هوشمند همواره در پی این خواهد بود که در تعامل خود با سایر سازمان ها تصویری مثبت از خود برجای گذارد که راهنمای او در اینده به سوی موفقیت بیشتر باشد اعتماد، اهمیت نظری و عملی مهم برای مطالعه سازمان ها در بردارد و به مثابه پدیده ای است تسهیل گر که باعث بهره وری بیشتر سازمان ها می شود سازمان های بخش دولتی بدلیل تنوع و تعداد مشتریان خود نه تنها بایستی مراقبت نمایند که انتظارات مشتریان برآورده شود بلکه باید تلاش نمایند تا خدماتی با کیفیت نیز ارائه نمایند هدف از این پژوهش تعیین ابعاد اعتماد پذیری بر کیفیت خدمات است و اینکه رابطه ی اعتماد با کیفیت خدمات چگونه است روی انجام پژوهش توصیفی – همبستگی و از شاخه تحقیقات میدانی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.