نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعهموردی دستگاههای پایانه فروش POS


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعهموردی دستگاههای پایانه فروش POS دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعهموردی دستگاههای پایانه فروش POS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعهموردی دستگاههای پایانه فروش POS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعهموردی دستگاههای پایانه فروش POS :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

شناسایی محرکها و موانع موثر بر جذب مشتریان از طریق دستگاههای پایانه فروش کمک شایانی به مسئولین شبکه بانکی جهت برنامه ریزی برای فراهم کردن شرایط پذیرش این خدمات از سوی مشتریانکرده و همچنین منجر به توسعه این سیستم خواهد شد دراین تحقیق ۴۲ مولفه ۲۱ محرک و ۲۱ مانع اثرگذار برجذب مشتریان از طریق دستگاههای پایانه فروش بااستفاده از ادبیات و پیشینه تحقیق و نظراتکارشناسان بانک کشاورزی استان یزد استخراج گردید جامعه آماری شامل دارندگان کارتهای الکترونیکی بانکهای عضو شبکه شتاب می باشند که قادر به خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود از طریق دستگاههای پایانه فروش بانک کشاورزی استان یزد هستند با استفاده از تکنیک TOPSIS فازی مشخص شد که در بخش محرکها عواملی چون دسترسی به دستگاه POS در اغلب مراکز خرید ارائه خرید ۲۴ ساعته ایمنی بیشتر نسبت به سایر روشهای پرداخت و عدم دریافت کارمزد از مشتریان از اهمیت بیشتری در جذب مشتریان در استفاده از دستگاه پایانه فروش برخوردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.