مدلسازی و ارزیابی تاثیر دو سیستم SCM CRM هریک به تنهایی و همچنین ارزیابی توام آنها در یک سازمان فرضی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی و ارزیابی تاثیر دو سیستم SCM CRM هریک به تنهایی و همچنین ارزیابی توام آنها در یک سازمان فرضی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی و ارزیابی تاثیر دو سیستم SCM CRM هریک به تنهایی و همچنین ارزیابی توام آنها در یک سازمان فرضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی و ارزیابی تاثیر دو سیستم SCM CRM هریک به تنهایی و همچنین ارزیابی توام آنها در یک سازمان فرضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی و ارزیابی تاثیر دو سیستم SCM CRM هریک به تنهایی و همچنین ارزیابی توام آنها در یک سازمان فرضی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه مشتریان نقش کلیدی در توسعه و جهت دهی فعالیتهای هرسازمانی را ایفا می کنند سازمان ها دریافته اند که درک نیازها و ایجاد ارزشها برای مشتریان یکی از عوامل اصلی موفقیت دردنیای رقابتی می باشد بنابراین مدیران سازمان ها به فکر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM در سازمان های خود شدند اما اجرای CRM فقط مرحله ارایه ی خدمت به مشتریا نیست و کل فعالیتهای سازمان را در بر می گیرد پس اجرای CRM مستلزم داشتن واحدهای سازمانی یکپارچه و هماهنگ می باشد این امر با مدیریت زنجیره تامین SCM محقق خواهد شد از آنجا که SCM در سازمان ها با یکپارچه سازی واحدهای سازمانی و هماهنگ سازی جریانهای اطلاعات، مواد و مالی در فرایندها همراه است به نظر می رسد سازمان ها با اجرای همزمان SCM,CRM میتوانند مزیتهای رقابتی قابل توجهی را به وجود آورند. در این تحقیق ابتدا با استفاده از تحقیقات گذشته و دسته بندی عوامل موثر فرایندهای موثر و کلیدی هریک از مدلهای SCM,CRM انتخاب شد سپس با تلفیق فرایندهای هر دو مدل یک مدل جدید از ترکیب فرایندهای آنها پیشنهاد داده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.