شناسایی شاخصهای ارزیابی مدیریت روابط با مشتری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی شاخصهای ارزیابی مدیریت روابط با مشتری دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی شاخصهای ارزیابی مدیریت روابط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی شاخصهای ارزیابی مدیریت روابط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی شاخصهای ارزیابی مدیریت روابط با مشتری :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

در عصر ارتباطات مدیریت روابط با مشتری علاوه بر بهبود عملکرد سازمانی یک مزیت رقابتی نیز می باشد ولی راجع به مولفه های مدیریت روابط با مشتری اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد به طوری که بسیاری از صاحب نظران مدعی هستند که معنای دقیق مدیرتی روابط با مشتری مشخص نیست لذ ا دراین مقاله ضمن بررسی موضوعات مفهومی و اندازه گیری مرتبط با مدیریت روابط با مشتری چارچوبی معتبر و پایا برای ارزیابی آن تدوین نموده و تاثیر آن بر عملکرد بنگاه اقتصادی مورد بررسی قرار می گیرد ابعاد چارچوب ارزیابی طبق نظر ساین و دیگران عبارتند از تمرکز بر مشتریان اصلی سازمان مدیریت روابط با مشتری، مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری مبتنی بر فناوری ایجاد. رویکرد پژوهش از نوع توصیفی – همبستگی و جامعه آماری آن شامل مدیران و کارشناسان شرکتهای خدمات لیزینگ مستقر در تهران بوده که افراد نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.