تدوین بازاریابی راهبردی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی مطالعه موردی تفرجگاه پردیس سبزوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین بازاریابی راهبردی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی مطالعه موردی تفرجگاه پردیس سبزوار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین بازاریابی راهبردی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی مطالعه موردی تفرجگاه پردیس سبزوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین بازاریابی راهبردی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی مطالعه موردی تفرجگاه پردیس سبزوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین بازاریابی راهبردی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی مطالعه موردی تفرجگاه پردیس سبزوار :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه تغییرات مداوم محیطی کلیه صنایع سازمان ها و بنگاهها را بر ان داشته است تا در رویکرد برنامه ریزی خود تجدید نظر نمایند این موضوع در صنعت گردشگری نمود بیشتری داشته است چرا که این صنعت از محیط پیرامونی – محیط سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی ، فناوری و رقابتی – خود بسیار تاثیر پذیر می باشد تغییرات صورت گرفته در سایتهای توریستی رفتار مصرف توریستها ، تغییرات بازارهای گردشگری ، گونه های توسعه گردشگری و تغییر در کانالهی توزیع گردشگری شاهدی بر این مدعا می باشد با وجود حقائق ذکر شده برنامه ریزی بازاریابی در سایتهای توریستی ایران فاقد یک چارچوب علمی و پیروی از یک رویکرد مناسب می باشد این مقاله با توجه به موارد فوق الذکر و در راستای توجه به رویکرد راهبردی در تدوین راهبرد سایتهای توریستی به نحوه تدوین راهبرد بازاریابی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی و با استفاده از مدلهای برنامه ریزی راهبردی می پردازد. به منظور راهبردهای بازاریابی درر این مقاله از یک فرایند چهار مرحله ای استفاده شده است در مرحله اول محیط خارجی و محیط داخلی حاکم بر بازاریابی گردشگری تفرجگاه پردیس سبزوار مطالعه موردی این مقاله با استفاده از ماتریس ارزیابی عوامل مربوط به قدرت کسب وکار business strength و ماتریس ارزیابی عوامل مربوط به جذابیت بازار market attractiveness تجزیه و تحلیل می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.