بررسی و تحلیل تحقیقات در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تحلیل تحقیقات در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تحلیل تحقیقات در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل تحقیقات در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تحلیل تحقیقات در حوزه مدیریت بازاریابی در ایران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی وضعیت تحقیقات صورت گرفته درحوزه مدیریت بازاریابی در چند سال اخیر است خلا وجود تحقیقی که جهت دهی تحقیقات اخیر را نشان دهد و همچنین حوزه های مهمی را که مورد غفلت و کم توجهی قرار گرفته اند را به محققین و اساتید متذکر شود بیش از پیش احساس می شود علاوه بر این تلاشهای دانشگاههای مختلف نیز به صورت جامع و مقایسه ای مورد عنایت و توجه قرار نگرفته بود برای انجام انی مهم ابتدا مدل جامعی که تمام فضای مدیریت بازاریابی را در بر داشته باشد تهیه و مورد بررسی برخی خبرگان این حوزه قرار گرفت در مرحله بعد اطلاعات ۳۴۰ مقاله پذیرفته شده داوری شده از ۲۱ کنفرانس داخلی در حوزه مدیریت بازاریابی از سالهای ۱۳۸۴ تا تابستان ۱۳۸۸ شامل عنوان مقاله، نام محققین، جنسیت، تحصیلات، آخرین محل و رشته تحصیلی دانشکده های اعضای هیئت علمی ، کلمات کلیدی و همچنین نام و سال کنفرانس گردآوری شد و سپس با توجه به عنوان و کلمات کلیدی هر مقاله به حداکثر ۳ حوزه مدل تخصیص داده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.