بررسی میزان تاثیر عدالت و عواطف بررفتار شهروندی مشتریان مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر عدالت و عواطف بررفتار شهروندی مشتریان مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر عدالت و عواطف بررفتار شهروندی مشتریان مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر عدالت و عواطف بررفتار شهروندی مشتریان مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر عدالت و عواطف بررفتار شهروندی مشتریان مطالعه موردی: بانک تجارت شیراز :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر رفتار شهروندی مشتری در حوزه بازاریابی کانون توجهات زیادی بوده است همانند کارکنان سازمان ، مشتریان نیز ممکن است درگیر رفتارهای متنوع شهروندی یا ضد شهروندی گردند. رفتار شهرونهدی و ضد شهروندی مشتری متاثر از عوامل مختلفی می باشد یکی ازاین عوامل تاثیر گذار نوع بینش مشتری از عدالت درکلیه فعالیتهای سازمانی می باشد که این بینش موجب برانگیخته شدن عواطف مشتریان گشته و این عواطف منجر به بروز رفتارهای مختلفی از سوی مشتریان می گردد با توجه به نقش و اهمیت مشتری در بقای سازمان مدیران ضرورتا نیازمند درک اهمیت و جایگاه عواطف و عدالت در بین مشتریان می باشند دراین پژوهش پس از بررسی مقالات پیشینه تحقیق در ارتباط با رفتار شهروندی ابعاد و مولفه های تاثیرگذار بربروز رفتار شهروندی و ضد شهروندی در بین مشتریان بانک شناسایی شده است و پس از بهره گیری ا زنظر اساتید دانشگاه و کارشناسان بانک پرسشنامه نهایی طراحی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.