بررسی فاکتورهای رضایتمندی از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی فاکتورهای رضایتمندی از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی فاکتورهای رضایتمندی از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فاکتورهای رضایتمندی از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی فاکتورهای رضایتمندی از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
استفاده گسترده از فناوری وب فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می آورد تا از اینترنت به عنوان ابزاری برای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان استفاده نمایند با وجود توافق جمعی درمورد اینکه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان بطور مستقیم یا غیرمستقیم بر رضایت مشتریان تاثیر می گذارد اما کمتر مشاهده شده است که اهمیت و عوامل تعیین کننده مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریا ن در تاثیر گذاری بر رضایت مشتریان بخوبی مورد پژوهش قرا رگیرد دراین مطالعه سعی شده است تا با بررس سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان در شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس این عوامل شناخته شده و ارتباط میان آنها مورد تجزیه و تحلیل قرا رگیرد نتایج حاصله از این پژوهش می تواند شرکت ها را در تشخیص بهتر عوامل تعیین کننده در راه رسیدن به رضایت مشتریان از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان و همچنین تصمیم گیری های اثربخش تر در حوزه فناوری اطلاعات کمک نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.