بررسی برند ایران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی برند ایران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی برند ایران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی برند ایران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی برند ایران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

دراین پژوهش به بررسی تصویر نام تجاری شرکت ایران خودرو با استفاه از مدل هویت و تصویر کاپفرر در بین دارندگان محصولات شرکت ایران خودرو در سطح استان خراسان رضوی پرداخته شدهاست جامعه آماری این تحقیق شامل تمام دارندگان محصولات ایران خودرو واقع در شهرهای مشهد، نیشابور و تربت جام می باشد حجم نمونه مورد نظر براساس تخمین واریانس جامعه و روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای ۳۱۰ نفر تعیین گردید. بررسی تصویر نام تجاری، توسط پرسشنامه طراحی شده براساس مدل هویت و تصویر کاپفرر و برپایه ویژگیهای بوم شناختی و دموگرافیکی طراحی گردید. برای روابط پرسشنامه ها از روایی محتوایی – صوری و برای تعیین پرسشنامه ها از روش الفای کرونباخ استفاده گردید تجزیه و تحلیل داده ها از طریق آمار توصیفی و آمار استنباطی شامل روشهای همبستگی با استفاده از الگوی علی ، تحلیل عاملی، تحلیل رگرسیون با استفاده از نرم افزار لیزرل صورت گرفت نتایج نشان میدهد که یک ارتباط مثبت بین هویت نام تجاری ، تقلید و ایده ال گرایی بر علائم ارسال وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.