اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری: مورد کاوی یک شرکت خودروسازی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری: مورد کاوی یک شرکت خودروسازی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری: مورد کاوی یک شرکت خودروسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری: مورد کاوی یک شرکت خودروسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری: مورد کاوی یک شرکت خودروسازی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک استراتژی برای کسب مزیت رقابتی و موفقیت مالی است سیستمهای ارتباط با مشتری روی این موضوع تمرکز می کنند که چگونه به صورت اثربخش اطلاعات مشتریان را به دانش هوشمند کسب و کار تبدیل کننده بطوریکه بتوانند عملیات بازاریابی ، فروش و خدمات را برای مدیریت کارای مشتریان بهتراز رقبا انجام دهند از این رو سازمانهایی موفق خواهند بود که با کسب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آنان میزان سود خود را بالا ببرند هدف این مطالعه ارائه رویکردی برای اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری بر مبنای یک مدل در سازمان است دراین مقاله برمبنای چهار بعد دانش، تعامل، ارزش و رضایت مشتری بعنوان شاخصهای ارزیابی CRM به شناسایی شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب CRM پرداخته شدها ست بطوریکه خروجی تحقیق منجر به یک راهکارهایی جهت بهبود نامطمئن در سازمان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.