تاثیر روش انتقال موادحفاری شده در ضریب بهره وری ماشین TBM – مطالعه موردی در تونل بلند زاگرس قطعه -۱- الف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر روش انتقال موادحفاری شده در ضریب بهره وری ماشین TBM – مطالعه موردی در تونل بلند زاگرس قطعه -۱- الف دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر روش انتقال موادحفاری شده در ضریب بهره وری ماشین TBM – مطالعه موردی در تونل بلند زاگرس قطعه -۱- الف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر روش انتقال موادحفاری شده در ضریب بهره وری ماشین TBM – مطالعه موردی در تونل بلند زاگرس قطعه -۱- الف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر روش انتقال موادحفاری شده در ضریب بهره وری ماشین TBM – مطالعه موردی در تونل بلند زاگرس قطعه -۱- الف :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
امروزه حفر تونل توسط ماشینهای تونلزنی تمام مقطع TBM کاربرد وسیعی در سطح جهان یافته است بررسی ضریب بهره وری اینماشین ها با توجه به سرمایه اولیه زیاد آنها یکی از مسائلی است که از جوانب مختلف مورد توجه قرارمیگیرد در حفر مکانیزه تونل توسط ماشینهای تونلزنی تمام مقطع فرایند انتقال موادحفاری شده با توجه به نوع سیستم ترابری با دو سیستم پیوسته و منقطع قابل اجرا است در سیستم پیوسته مواد حفاری شده از طریق نوار نقاله به بیرون تونل هدایت میشوند اما در سیستم منقطع مواد حفاری شده با لحاظ سیستم ترابری ریلی از طریق واگنهای حمل خاک درهر قطار به بیرون انتقالمی یابند که مستلزم توقف حفاری جهت تعویض قطار می باشد اساسا میزان افزایش ضریب بهره وری ماشیندر روش پیوسته با عنایت به هزینه سرمایه گذاری بالا حائز اهمیت است. دراین مقاله ضمن معرفی فعالیت های کلیدی تونلزنی مکانیزه و تحلیل فعالیت های بحرانی ضریب بهره وری ماشین TBM تونل بلند زاگرس با لحاظ افزایش طول تونل در هر دو روش مذکور سیستم پیوسته و منقطع مورد بررسی قرارگرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.