طراحی و شبیه سازی درایو الکتریکی چهار ربعه توان بالا و سرعت کم برای سیستم پیشرانه یک شناور زیرسطحی با استفاده از کنترل کننده فازی تناسبی- دیفرانسیلی تطبیقی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و شبیه سازی درایو الکتریکی چهار ربعه توان بالا و سرعت کم برای سیستم پیشرانه یک شناور زیرسطحی با استفاده از کنترل کننده فازی تناسبی- دیفرانسیلی تطبیقی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و شبیه سازی درایو الکتریکی چهار ربعه توان بالا و سرعت کم برای سیستم پیشرانه یک شناور زیرسطحی با استفاده از کنترل کننده فازی تناسبی- دیفرانسیلی تطبیقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و شبیه سازی درایو الکتریکی چهار ربعه توان بالا و سرعت کم برای سیستم پیشرانه یک شناور زیرسطحی با استفاده از کنترل کننده فازی تناسبی- دیفرانسیلی تطبیقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و شبیه سازی درایو الکتریکی چهار ربعه توان بالا و سرعت کم برای سیستم پیشرانه یک شناور زیرسطحی با استفاده از کنترل کننده فازی تناسبی- دیفرانسیلی تطبیقی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در این مقاله یک کنترل کننده فازی – تناسبی – دیفرانسیلی تطبیقی برای کنترل حلقه بسته درایو DC توان بالا با بار پروانه و سرعت پائین در چهار ناحیه سرعت – گشتاور برای یک شناور زیرسطحی ارائه شده است . در ساختار کنترلی از کنترل کننده حد جریان ONOFF در حلقه داخلی جریان و کنترل کننده فازی – تناسبی- دیفرانسیلی تطبیقی در حلقه خارجی سرعت استفاده شده است. تغذیه درایو با استفاده از یک چاپر چهار ربعه صورت می گیرد و کنترل کننده برای تغییر سیکل کاری چاپر استفاده می شود. بنابراین ولتاژ تغذیه کننده آرمیچر موتور برای تنظیم سرعت آن استفاده می شود. با توجه به نوع بار وسرعت پائین موتور ، همچنین رنج بالای توان آن، از یک شبکه عصبی مصنوعی و یک کنترل کننده PD برای تطبیق کنترل کننده فازی با ماشین در سرعت های مختلف استفاده می شود . سیستم کنترل مفروض می تواند به خوبی عملیات کنترل سرعت را در چهار ناحیه سرعت – گشتاور انجام داده و فرایند ترمز با قابلیت بازگشت انرژی را فراهم سازد. بعلاوه نتایج نیز نشان می دهد سیستم مفروض سرعت مرجع را با زمان نشست کوتاه ردیابی کرده و خطای حال ماندگار و اورشوت نیز بسیار کم می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.