Surveying the affect of loyalty on cell phone”s brand (Evidence from Iran)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 Surveying the affect of loyalty on cell phone”s brand (Evidence from Iran) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد Surveying the affect of loyalty on cell phone”s brand (Evidence from Iran)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی Surveying the affect of loyalty on cell phone”s brand (Evidence from Iran)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن Surveying the affect of loyalty on cell phone”s brand (Evidence from Iran) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

Competition in the markets and importance of preserving of the customers have been led that the organizations to make decisions to establishing, preservation and promotion of relationship with customers. This article tries to investigate that how loyalty factors being affected by brand of cell phone. This research is descriptive and correlation and the data were collected by questionnaire .The statistical population consist of 259 users of cell phone selected among buyers and users of mobile in Tabriz based on the researcher judgment. The data were investigated accordingly. The results of research show that there is a positive and significant relationship in loyalty factors (brand name, product quality, price, style, promotion, serving quality and shop environment) and loyalty to cell phone brand.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.