نیازسنجی آموزشی معلمان کودکان استثنایی مقطع ابتدایی و راهنمایی شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نیازسنجی آموزشی معلمان کودکان استثنایی مقطع ابتدایی و راهنمایی شهر اهواز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نیازسنجی آموزشی معلمان کودکان استثنایی مقطع ابتدایی و راهنمایی شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نیازسنجی آموزشی معلمان کودکان استثنایی مقطع ابتدایی و راهنمایی شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نیازسنجی آموزشی معلمان کودکان استثنایی مقطع ابتدایی و راهنمایی شهر اهواز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین اقدامات در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، نیازسنجی از کارکنان و تعیین کردن نیازها در جهت رفع آنها خواهد بود. هدف از پژوهش حاضر نیازسنجی آموزشی معلمان کودکان استثنایی شهر اهواز در دو مقطع ابتدایی و اهنمایی می باشد. بر این اساس سؤالات پژوهش با توجه به نیازهای آموزشی معلمان کودکان ویژه (استثنایی) طراحی گردید. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه ی معلمان ویژه(استثنایی) مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر اهواز بوده که تعداد ۱۲۰ نفر از معلمان به روش نمونه گیری تصادفی ساده (SRS) انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مصاحبه و همچنین پرسشنامه ی سنجش نیازهای آموزشی (محقق ساخته) استفاده شده است. برای تحلیل آماری داده های پژوهش از روش های آمار توصیفی شامل فراوانی و درصد فراوانی و همچنین آمار استنباطی شامل آزمون ناپارامتری کای اسکور استفاده شد. نتایج بدست آمده پژوهش نشان دادکه: الف) از بین نیازهای آموزشی معلمان، ارزشیابی کیفی توصیفی، در صدر قرار گرفت. بطوری که این نیاز از اولویت بیشتری نسبت به سایر نیازها برخوردار بوده است. ب) بین نیازهای آموزشی مقاطع ابتدایی و راهنمایی و در سطح اطمینان ۹۵ % تفاوت معناداربوده است.ج) بین نیازهای آموز گروه های مختلف آموزشی و در سطح اطمینان ۹۵ % (و حتی %۹۹ ) تفاوت معنادار بوده است. د) بین نیازهای آم معلمان زن و مرد و در سطح اطمینان ۹۵ % تفاوت معنادار نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.