نقش نیروی انسانی ناکارامد در بهبود کیفیت و خدمات


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش نیروی انسانی ناکارامد در بهبود کیفیت و خدمات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش نیروی انسانی ناکارامد در بهبود کیفیت و خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش نیروی انسانی ناکارامد در بهبود کیفیت و خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش نیروی انسانی ناکارامد در بهبود کیفیت و خدمات :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

منابع انسانی در هر سازمانی شامل افراد از لحاظ کمی وکیفی ونیز سرمایه های انسانی است که با توجه به وسعت و پیچیدگی سازمان توانایی ها و سطح دانش انها در جهت اداره سازمان و کسب اهداف بکار گرفته می شود . یکی از راه های برون رفت از معضل تورم منابع انسانی در سازمانها افزایش کارایی اثر بخشی ودر نهایت بهره وری آنهاست افزایش کارآیی و کارآمدی در سازمانها بدون طراحی مناسب مشاغل حاصل نخواهد شد افزایش کارایی وکارآمدی سازمان ها در نظام اداری در گرو افزایش کارایی منابع انسانی و افزایش کارایی و کارآمدی منابع انسانی به توسعه دانش و مهارت و ایجاد رفتارهای مطلوب برای کارکردن موفقیت آمیز بستگی دارد در کنار نیروهای کارآمد کارکنانی وجود دارند علی رغم سعی و تلاش مدیران و مسئولان در ایجاد محیطی مناسب برای کار و فعالیت مساله ساز هستند و با اخلال و کارشکنی باعث بی نظمی وبه هم ریختگی امور می شوند . می بایست شیوه ای را برای کشف شایستگی افراد به منظور توسعه این شایستگی وبه حداکثر رساندن فرصت برای افراد ذیصلاح جهت اثر گذاری در تمام جنبه های کاری سازمان ایجاد نماید . اعمال شیوه هایی که به رعایت قوانین و مقررات اداره واتخاذ رفتاری مناسب و مطابق با استانداردهای وضع شده در سازمان توسط کارکنان ناکار آمد شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.