مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از بزرگترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن است ، اهمیت این دارایی ناملموس تا حدی است که بسیاری از نویسندگان از آن به عنوان یک محصول کامل یاد کرده و معتقدند بسیاری از اوقات مشتریان درعوض آن که محصولی را خریداری کنند برندها را میخرند. بسیاری از صاحبنظران امروزه اعتراف می کنندکه داشتن یک برند قوی و موفق یکی از عوامل کلیدی برای دستیابی به مزیت رقابتی و تضمین حیات طولانی مدت سازمان می باشد. از طرف دیگر امروزه بخش خدمات سهم زیادی از درآمد کشورهای توسعه یافته را بخود اختصاص می دهد. لذا شناسایی عوامل موفقیت برند شرکتهای خدماتی اهمیت دو چندان می یابد، از این رو، این پژوهش با هدف شناسایی مهمترین عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی، به بررسی پژوهش های انجام شده در این زمینه پرداخته و با اتکا به نتایج حاصله از این تحقیقات مشخص شد که کیفیت درک شده، تجربه ی استفاده از خدمات، وفاداری مشتریان، آگاهی از برند، تبلیغات تجاری، کارکنان، اعتبار برند و سیستم مدیریت برند (BMS) از جمله مهمترین عواملی هستند که بر موفقیت برند شرکتهای خدماتی تاثیر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.