مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
امروزه، اکثر مؤسسات و سازمان ها دریافته اند که که ارائه خدمات پس از فروش در وفاداری و تکرار خرید مشتریان مؤثر می باشد. لذا خدمات ارائه شده می بایست در جهت تأمین رضایت آنان باشد. خدمات پس از فروش هم از نظر کیفیت کار و هم از نظر نحوه برخورد با مشتری حائز اهمیت بوده و در جهت جلب توجه و نگه داشتن مشتری نقش بسیار تعیین کننده ای دارد. کسی که بیشترین تأثیر را در مورد این موضوع مهم می گذارد، مدیریت مجموعه است و بعد از او سایر کارکنان سازمان از طریق نحوه برخورد و عملکرد خود این فرایند را شکل می دهند. در این مقاله با بررسی عوامل مؤثر بررضایت مشتری و کیفیت خدمات پس از فروش، به یک روش جدید در زمینه خدمات پس از فروش تحت عنوان روش M.O.T. اشاره می شود که ابتدا در کشور کره جنوبی بکار رفت و امروزه در کشورهای صنعتی پیشرفته همچون ژاپن و امریکا نتایج مثبتی به همراه داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.