مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه، اکثر مؤسسات و سازمان ها دریافته اند که که ارائه خدمات پس از فروش در وفاداری و تکرار خرید مشتریان مؤثر می باشد. لذا خدمات ارائه شده می بایست در جهت تأمین رضایت آنان باشد. خدمات پس از فروش هم از نظر کیفیت کار و هم از نظر نحوه برخورد با مشتری حائز اهمیت بوده و در جهت جلب توجه و نگه داشتن مشتری نقش بسیار تعیین کننده ای دارد. کسی که بیشترین تأثیر را در مورد این موضوع مهم می گذارد، مدیریت مجموعه است و بعد از او سایر کارکنان سازمان از طریق نحوه برخورد و عملکرد خود این فرایند را شکل می دهند. در این مقاله با بررسی عوامل مؤثر بررضایت مشتری و کیفیت خدمات پس از فروش، به یک روش جدید در زمینه خدمات پس از فروش تحت عنوان روش M.O.T. اشاره می شود که ابتدا در کشور کره جنوبی بکار رفت و امروزه در کشورهای صنعتی پیشرفته همچون ژاپن و امریکا نتایج مثبتی به همراه داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.