مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به عنوان مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در دنیای کسب و کار جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاه مهم و حیاتی در اهداف سازمان ها به خود اختصاص داده است و مدیران به خوبی می دانند که موفقیت سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است، بدین ترتیب لازم است در سازمان سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. همچنین پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تشدید رقابت تجاری بین سازمان ها در جذب و حفظ مشتری به عنوان منبع اصلی مزیت رقابتی در دنیای امروز، باعث پیدایش مفهوم جدیدی به نام مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی (eCRM) گردیده است. در این مقاله ابتدا تعاریفی از مزیت رقابتی از دیدگاه صاحبنظران ارائه شده است، سپس به استراتژی های رقابتی پورتر اشاره شده و انتقادات وارد بر آن بیان گردید. همچنین به شرح مفاهیم مربوط به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پرداخته شده است، در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی (eCRM) که موضوع اصلی این مقاله می باشد بطور مشروح بحث شده و مزایای استفاده از آن مطرح گردیده است، در آخر نیز مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی (eCRM) به عنوان یک مزیت رقابتی بطور مستند مطرح شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.