مدلی برای بهبود قابلیت های بازاریابی به کمک دارایی های نامشهود سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدلی برای بهبود قابلیت های بازاریابی به کمک دارایی های نامشهود سازمانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدلی برای بهبود قابلیت های بازاریابی به کمک دارایی های نامشهود سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلی برای بهبود قابلیت های بازاریابی به کمک دارایی های نامشهود سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدلی برای بهبود قابلیت های بازاریابی به کمک دارایی های نامشهود سازمانی :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
امروزه دانش و دارایی های نامشهود، عامل اصلی ارزش آفرینی در اقتصاد مبتنی بر دانش است و باعث موفقیت سازمان ها شده است. نظریه مزیت منابع، منابع سازمان را اهرمی برای ایجاد مزیت رقابتی می داند که در نتیجه به عملکرد بهتر ازمان منجر می شود. نظریه مزیت منابع، برای توضیح رقابت در سازمان از نگاه مبتنی بر منابع سازمان استفاده می کند. با بررسی های انجام شده روی نظریه مزیت منابع این نتیجه بدست آمد که مزیت رقابتی بر پایه دارایی های نامشهود و به طور خاص بر پایه چهار عنصر سرمایه های انسانی، ساختاری، ارتباطی و اطلاعاتی سازمان استوار است. حجم قابل توجهی از مطالعات بر نقش قابلیت های بازاریابی در دستیابی یا حفظ مزیت رقابتی تأکید کرده اند. در این پژوهش به بررسی چهار عنصر دارایی های نامشهود سازمانی (سرمایه انسانی، ارتباطی، ساختاری و اطلاعاتی) می پردازیم و در پایان مدلی برای بهبود قابلیت های بازاریابی سازمان ارائه می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.