کسب و کارهای خانگی، رویکردی راهبردی در توسعه کارآفرینی و تحقق توانمندسازی اقتصادی (مطالعه موردی: منطقه ۱۸ تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کسب و کارهای خانگی، رویکردی راهبردی در توسعه کارآفرینی و تحقق توانمندسازی اقتصادی (مطالعه موردی: منطقه ۱۸ تهران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کسب و کارهای خانگی، رویکردی راهبردی در توسعه کارآفرینی و تحقق توانمندسازی اقتصادی (مطالعه موردی: منطقه ۱۸ تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کسب و کارهای خانگی، رویکردی راهبردی در توسعه کارآفرینی و تحقق توانمندسازی اقتصادی (مطالعه موردی: منطقه ۱۸ تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کسب و کارهای خانگی، رویکردی راهبردی در توسعه کارآفرینی و تحقق توانمندسازی اقتصادی (مطالعه موردی: منطقه ۱۸ تهران) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

جوان بودن جمعیت فعلی کشور و بالطبع کلان شهر تهران، سرمایه انسانی بالقوه ای را ایجاد نموده که به طور قطع هدایت و برنامه ریزی خاصی را برای توانمندسازی و سپس جذب آنها در ساختار اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور می طلبد. یکی از این برنامه ریزی ها توجه ویژه به کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری کم هزینه و یکی از اصلی ترین مزیت های رقابتی و استراتژی های کلان دهه آینده میان جوامع بشمار می رود. این مطالعه تلاش می نماید تا با معرفی کارآفرینی به عنوان یک حوزه تفکر جدید با طرح مسئله اشتغال و موانع آن، نقش کسب و کارهای خانگی را در این فرایند بررسی می نماید. . مطالعه حاضر به روش پیمایشی و باهدف بررسی ابعاد و عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی در منطقه ۱۸ تهران و با استفاده از داده های پرسشنامه ای و حجم نمونه ۱۵۰ نفری صورت پذیرفت. داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار IBM SPSS و با بهره گیری شاخص های آمار توصیفی وآزمون های آماری Pearson ،ANOVA و همبستگی تفکیکی، مورد تجزیه وتحلیل رگرسیونی و تحلیل عاملی قرار گرفت.بخشی از نتایج پژوهش نشان داد که تصمیمات دولتی و عوامل فرهنگی و اجتماعی بیشترین سهم را در توسعه کسب و کارهای خانگی ایفا می نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.