شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک(مورد مطالعه:پوشاک پل)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک(مورد مطالعه:پوشاک پل) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک(مورد مطالعه:پوشاک پل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک(مورد مطالعه:پوشاک پل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک(مورد مطالعه:پوشاک پل) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر «شناسایی عوامل موثر در شکل گیری پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک » می باشد. در این تحقیق ابتدا از طریق مطالعه ادبیات تحقیق و نظر سنجی عوامل موثر در شکل گیری پیشنهادیه ارزش مشتری شناسایی شد و سپس در فاز کمی با استفاده از پژوهش های میدانی هدف اصلی پژوهش محقق گردید. جهت دستیابی به اهداف پژوهش گروه پوشاک پل به عنوان جامعه مورد هدف انتخاب شده است. با استفاده از تحلیل عامل تاییدی مدل تحقیق به تایید رسید و عوامل قیمت، مشارکت، قابلیت، دردسترس بودن، خواست یا میل انتخاب محصول، خدمات، برند و کیفیت به عنوان مولفه های تاثیرگذار در شکل گیری پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک شناخته شدند. در فاز کمی شاخص های شناسایی شده با استفاده از تکنیک ویکور فازی رتبه بندی شدند تا درجه اهمیت هریک معلوم گردد. نتایج نشان داد که از میان ۲۰ مولفه شناسایی شده که در قالب ۸ بعد بودند، شاخص های همدلی از بعد کیفیت، همکاری از بعد مشارکت و پاسخ دهی از بعد کیفیت در رتبه های اول تا سوم قرار دارند و بنابراین بیشترین تاثیر را در شکل گیری پیشنهادیه ارزش مشتری خواهند داشت؛ بعد خدمات نیز از نظر تاثیر با کسب آخرین جایگاه و قرار گرفتن در رتبه بیستم، کمترین تاثیر را در شکل گیری پیشنهادیه ارزش مشتری دارد. در پایان نیز در راستای ارتقا سطح پیشنهادیه ارزش مشتریان پیشنهاداتی ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.