شناسایی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و میزان آمادگی برای تحول در سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و میزان آمادگی برای تحول در سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و میزان آمادگی برای تحول در سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و میزان آمادگی برای تحول در سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و میزان آمادگی برای تحول در سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق شناسایی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و میزان آمادگی برای تحول در سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی بوده و مفروض است که بین ابعاد مدیریت دانش شامل(راهبرد,ساختار,فرآیند,فن آوری,افراد و نقشهای آنها)و میزان آمادگش برای تحول رابطه وجود دارد.لذا برای اثبات فرضیه ها از روش تحقیق میدانی از نوع پیمایشی استفاده شده است و جامعه آماری مد نظر,کلیه کارکنان سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی به تعداد ۴۲۶ نفر بوده که از بین افراد مذکور تعداد ۲۰۲ نفر نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی انتخاب گردید و برای سنجش فرضیه ها از روش پرسشنامه که تعداد ۴۷ سوال بوده استفاده گردید.برای تعیین روایی پرسشنامه از روش تحلیل عاملی تاییدی و برای پایانی آن از روش آلفای کرونباخ استفاده که پس از انجام آزمون و بررسی و تحلیل داده ها نتایج بدست آمده نشانگر وجود ارتباط مستقیم,مثبت و معنادار بین ابعاد مدیریت دانش و میزان آمادگی برای تحول بوده که در این تحقیق همه فرضیه ها و متغیر ها تاثیر مثبت و مستقیم داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.