تحلیل تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کنندگان و وفاداری آن ها به برند(مورد مطالعه:برند پوشاک ورزشی)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کنندگان و وفاداری آن ها به برند(مورد مطالعه:برند پوشاک ورزشی) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کنندگان و وفاداری آن ها به برند(مورد مطالعه:برند پوشاک ورزشی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کنندگان و وفاداری آن ها به برند(مورد مطالعه:برند پوشاک ورزشی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کنندگان و وفاداری آن ها به برند(مورد مطالعه:برند پوشاک ورزشی) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رضایت مصرف کننده و وفاداری به برند در صنعت پوشاک ورزشی پرداخته ده است. لذا توسط پیش آزمون دو برند آشنا (نایک و آدیداس) در میان نمونه انتخاب و اساس مطالعه قرار گرفتند. سپس با مرور ادبیات پژوهش و با استفاده از مطالعات سایر پژوهشگران در این زمینه پرسشنامه ای که مطابق با فرهنگ ایران باشد، طراحی و توزیع شد. جامعه آماری این پژوهش را مصرف کنندگان پوشاک ورزشی در شهر اصفهان تشکیل می دهند که پرسشنامه به صورت تصادفی از طریق فروشگاه های این دو برند در سطح اصفهان توزیع و جمع آوری گردید. داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس ۲۰ و آموس ۲۰ تجزیه و تحلیل گردید. نتایج حاکی از آن است که ارزش ویژه برند به طور مستقیم و به طور غیر مستقیم از طریق رضایت مصرف کنندگان بر وفاداری به برند تاثیر گذار است. نتایج این پژوهش با نتایج سایر پژوهش ها در زمینه منطبق می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.