تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر تلاشی است در جهت شناسایی ابعاد مدیریت دانش و بررسی تاثیر آن بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای خدمات مسافرتی و هوایی. برای دستیابی به این هدف با بررسی دقیق ادبیات موضوع و مصاحبه با خبرگان پنج عامل: ظرفیتهای مدیریت دانش ،متغییرهای سازمانی،تجربه،مشتری گرایی و تکنولوژی به عنوان عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری انتخاب شدند. جهت سنجش فرضیات و دستیابی به اهداف تحقیق،مدیران و کارمندان شرکتهای خدمات مسافرتی و هوایی تهران به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شدند. که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ۹۶ نفر تعیین گردید.برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد که به صورت انفرادی در اختیار اعضای جامعه گذاشته شده و سپس داده ها با استفاده از روشهای رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و تمامی فرضیه ها مورد تایید قرار گرفتند.نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که متغییر سازمانی بیشترین تاثیر و تجربه کمترین تاثیر را بر روی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارد.همچنین مشتری گرایی مهمترین عامل و تجربه کم اهمیترین عامل در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.