تاثیر امیخته های بازاریابی بر رفتارهای مصرف کنندگان (مطالعه موردی:مصرف کنندگان برندهای خانگی ال جی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر امیخته های بازاریابی بر رفتارهای مصرف کنندگان (مطالعه موردی:مصرف کنندگان برندهای خانگی ال جی) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر امیخته های بازاریابی بر رفتارهای مصرف کنندگان (مطالعه موردی:مصرف کنندگان برندهای خانگی ال جی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر امیخته های بازاریابی بر رفتارهای مصرف کنندگان (مطالعه موردی:مصرف کنندگان برندهای خانگی ال جی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر امیخته های بازاریابی بر رفتارهای مصرف کنندگان (مطالعه موردی:مصرف کنندگان برندهای خانگی ال جی) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رفتار های مصرف کنندگان نسبت به آمیخته بازاریابی و تاثیر آن بر تصمیم خرید مصرف کنندگان محصولات برند های خانگی ال جی استان کرمانشاه صورت گرفته است. و هدف از این بررسی آشکار نمودن ضرورت و نقش سرنوشت ساز آمیخته های بازریابی درخرید مصرف کنندگان است. که از محصولات خانگی و صوتی و تصویری ال جی استفاده می کند. این پژوهش توصیفی- پیمایشی بوده و حجم نمونه شامل ۳۸۴ نفر از مشتریان محصولات خانگی و صوتی و تصویری ال جی شهرستان کرمانشاه می باشد. آلفای- کرونباخ پرسشنامه مقدار ۰/۹۴ . برآورد گردید. در این پژوهشاز آزمون کولموگروف- اسمیرنوف جهت آزمون نرمال بودن دادهها، آزمون همبستگی اسپیرمن جهت آزمون فرضیات و همچنین آزمون فریدمن با نرم افزار SPSS استفاده شده است. روش تجزیه و تحلیل داده های پژوهش در دو سطح توصیفی و استنباطی صورت گرفته است. نتایج آزمون همبستگی نشان از پذیرفته شدن فرضیات پژوهش می باشد و نتیجه گرفته شد که به کارگیری آمیخته های بازاریابی بر رفتارهای مصرف کنندگان و پذیرش توسط مشتریان محصولات خانگی و صوتی و تصویری ال جی شهرستان کرمانشاه تاثیر مثبت دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.