پیش بینی پیشرفت تحصیلی دنش آموزان دختر مقطع متوسطه بر اساس راهبردهای مقابله ای و خود نظم جویی در منطقه ۱۴ شهر تهران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی پیشرفت تحصیلی دنش آموزان دختر مقطع متوسطه بر اساس راهبردهای مقابله ای و خود نظم جویی در منطقه ۱۴ شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی پیشرفت تحصیلی دنش آموزان دختر مقطع متوسطه بر اساس راهبردهای مقابله ای و خود نظم جویی در منطقه ۱۴ شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دنش آموزان دختر مقطع متوسطه بر اساس راهبردهای مقابله ای و خود نظم جویی در منطقه ۱۴ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی پیشرفت تحصیلی دنش آموزان دختر مقطع متوسطه بر اساس راهبردهای مقابله ای و خود نظم جویی در منطقه ۱۴ شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش تعیین رابطه راهبردهای مقابله ای و خود نظم جویی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه منطقه ۱۴ شهر تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ است. روش پژوهش از نوع از نوع همبستگی و همخوانی است و طبق اصول علمی تعداد ۳۰۰ نفر به عنوان حجم نمونه و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی مورگان تعیین شد.. جهت جمع آوری داده ها از ۲ ابزار گیری الف پرسشنامه راهبردهای مقابله ای اندلر و پارکر (۱۹۹۰) که دارای ۴۸ سؤال ۵ گزینه ای در ۳ مؤلفه(مقابله مسأله مدار،مقابله هیجان مدار و مقابله اجتنابی) و ب پرسشنامه خود نظم جویی (پنتریچ ودیگروت ۲، ۱۹۹۰ ) که دارای بیست و شش سؤال و شامل پنج گزینه و سه مؤلفه (شناختی فراشناختی و مدیریت منابع) استفاده شد. یافته ها : نتایج پژوهش نشان داد از بین راهبردهای مقابله ای و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه رابطه معناداری وجود دارد و از بین خرده مقیاس های راهبردهای مقابله ای، خرده مقیاس سبک مسئله مدار نسبت به سایر خرده مقیاس ها تاثیر بیشتری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دارد. بین خود نظم جویی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه رابطه معناداری وجود دارد و از بین خرده مقیاس های خود نظم جویی ، خرده مقیاس شناختی نسبت به سایر خرده مقیاس های خود نظم جویی تاثیر بیشتری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه منطقه ۱۴ شهر تهران دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.