بررسی مدل های وفاداری مشتری(پیش شرط ها و پیامدها)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدل های وفاداری مشتری(پیش شرط ها و پیامدها) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدل های وفاداری مشتری(پیش شرط ها و پیامدها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل های وفاداری مشتری(پیش شرط ها و پیامدها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدل های وفاداری مشتری(پیش شرط ها و پیامدها) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه اهمیت مشتریمداری بیش از پیش افزایش یافته و به عنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها مطرح شده و نقش آن در موفقیت و پیشرفت کسبوکارها، غیر قابل انکار است. در بسیاری از شرکتها، ایجاد وفاداری در مشتری به یکی از اهداف شرکت و همچنین، هدف نهایی اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل شده است. با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ وفاداری مشتری، در این مقاله به بررسی مدل های وفاداری مشتری پرداخته شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که رضایت مشتری، ارزش ادراک شده توسط مشتری، تصویر ذهنی مشتری از شرکت، روابط مبتنی بر اعتماد، هزینه تغییر تأمین کننده و آمیخته بازاریابی مناسب، از جمله عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری است. همچنین، ایجاد وفاداری در مشتری باعث افزایش تعداد دفعات خرید توسط مشتری، عدم حساسیت نسبت به قیمت، تبلیغات کلامی مثبت و ارائه پیشنهادات از سوی مشتری خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.