بررسی فرآیندی قیمت ها و هزینه ها محصولات اراده شده بر فرآیند مشتری مداری با رویکرد جهاد اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی فرآیندی قیمت ها و هزینه ها محصولات اراده شده بر فرآیند مشتری مداری با رویکرد جهاد اقتصادی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی فرآیندی قیمت ها و هزینه ها محصولات اراده شده بر فرآیند مشتری مداری با رویکرد جهاد اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فرآیندی قیمت ها و هزینه ها محصولات اراده شده بر فرآیند مشتری مداری با رویکرد جهاد اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی فرآیندی قیمت ها و هزینه ها محصولات اراده شده بر فرآیند مشتری مداری با رویکرد جهاد اقتصادی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
شرکت ها با پرداختن به این موضوع یعنی بررسی تأثیر تصویر برند و قیمت ها و هزینه ها بر ارزش و وفاداری مشتریان سازمان می توانند جهت دستیابی و نیل به اهداف سازمانی خود بیش از پیش بهتر عمل کنند. لذا هدف این مطالعه بررسی عوامل موثر بر ارزش و وفاداری مشتریان است تا به شرکت ها و سازمانها در مواجه با رقبا ، تثبیت جایگاه خود، دستیابی به مزیت رقابتی و نیل به اهدافشان کمک کند. در این پژوهش که دو منطقه از شهر تهران (منطقه ۶ و منطقه ۱۹) به عنوان جامعه آماری و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای ساده ۷۵۵ نفر از از مشتریان لوازم صوتی تصویری ۴ شرکت سونی، پاناسونیک، پارس و شهاب را انتخاب کرده و با استفاده از ابزار پرسشنامه و مصاحبه توامان از نظرات و عقاید مشتریان اطلاعات کافی دریافت شده است. بر اساس یافته پژوهش انجام شده فرضیات مبتنی بر تأثیر متغیر های قیمت و هزینه، تصویر برند بر ارزش و وفاداری مشتری مثبت و معنادار می باشد. با توجه به یافته های پژوهش انجام شده می توان نتیجه گرفت که شرکت ها و مؤسسات باید سرمایه گذاری زیادی در زمینه ارائه تصویر مثبت از برند شرکت نمایند و همچنین با توجه به روش های تولید کم هزینه تر بر وفاداری مشتریان خود بیفزایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.