بررسی عوامل موثر بر تصویر نام تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر تصویر نام تجاری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر تصویر نام تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تصویر نام تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر تصویر نام تجاری :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف کلی این پژوهش عوامل موثر بر تصویر نام تجاری می باشد.روش تحقیق به کار گرفته شده در این پژوهش، توصیف پیمایشی می باشد .جامعه آماری در این تحقیق، شامل صاحبنظران و مدیران صنایع مختلف استان تهران که محصولشان دارای برند معتبر می باشد. روش نمونه گیری از نوع نمونه گیری خوشه ای بوده است. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه می باشد که برای اندازه گیری قابلیت اعتبار پرسشنامه، از روش آلفای کرونباخ و برای سنجش روائی پرسشنامه از روائی وابسته به محتوا استفاده شده است برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از روش های آمار استباطی استفاده گردیده است. مهم ترین یافته های این تحقیق ، حاکی از آن است که: حسن سابقه، داشتن تجربه اجرایی و دانش ،رعایت استانداردهای کیفی و هویت نام تجاری بر تصویر نام تجاری تاثیر داشته و قیمت تمام شده بر تصویر نام تجاری بنگاه فاقد تاثیر می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.