بررسی عوامل تاثیر گذار بر نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات تلفن همراه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیر گذار بر نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات تلفن همراه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیر گذار بر نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیر گذار بر نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیر گذار بر نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات تلفن همراه :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

با توجه به توسعه سریع فن آوری و شبکه های بی سیم و همچنین افزایش کاربران تلفن همراه، تبلیغات سیار مبحث داغ بازاریابی به حساب می آید. در این زمینه، بویژه خدمات پیام کوتاه بسیار موفق بود است. پیام کوتاه به دلیل ارزان بودن و آسانی انتقال پیام به مشتریان، یکی از محبوب ترین کانال های بازاریابی به حساب می آید. مدیران بازاریابی پیام کوتاه را به عنوان فنآوری نوینی جهت ارائه سرویس بهتر به مشتریان به کار می گیرند. با این حال موفقیت این ابزار تا حد زیادی بستگی به پذیرش آن توسط مصرف کنندگان دارد. این مقاله با هدف شناسایی عوامل تأثیر گذار بر نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات تلفن همراه، منابع داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داده و به مطالعه تجربی این عوامل در ایران می پردازد. بدین منظور نگرش ۳۶۹ نفر از مصرف کنندگان نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی در تابستان و پائیز سال ۱۳۹۲ مورد بررسی قرار گرفت. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعاتی توصیفی- پیمایشی است. به منظور جمع آوری داده ها از تکنیک پرسشنامه استفاده شد و داده ها با استفاده از نرم افزار spss 18 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و به منظور بررسی تایید روابط بین متغیر ها و عوامل از طریق تحلیل عاملی تاییدی و تکنیک معادلات ساختاری از نرم افزار LISREL استفاده شد. نتایج این پژوهش نشان می دهد که، ارزشمندی و سرگرمی تاثیر مستقیم بر نگرش مخاطبان دارند، از سوی دیگر نتایج بیانگر این مطلب است که، هرچند مخاطبان ایرانی تبلیغات تلفن همراه را آزار دهنده و غیر قابل باور می دانند، اما نگرش آنان نسبت به تبلیغات تلفن همراه و تبلیغات به طور کلی مثبت است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.