بررسی روابط بین شکاف های کیفیت خدمات دو سویه بین تولید کننده تامین کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز با استفاده از رویکرد معادلات تفسیری-ساختاری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روابط بین شکاف های کیفیت خدمات دو سویه بین تولید کننده تامین کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز با استفاده از رویکرد معادلات تفسیری-ساختاری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روابط بین شکاف های کیفیت خدمات دو سویه بین تولید کننده تامین کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز با استفاده از رویکرد معادلات تفسیری-ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روابط بین شکاف های کیفیت خدمات دو سویه بین تولید کننده تامین کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز با استفاده از رویکرد معادلات تفسیری-ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روابط بین شکاف های کیفیت خدمات دو سویه بین تولید کننده تامین کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز با استفاده از رویکرد معادلات تفسیری-ساختاری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

شناخت ادراک و انتظارات تولیدکننده از تأمین کننده باعث می شود، مدیران تولیدکننده درک بهتری از انتظارات تأمین کننده داشته باشند و در تدوین و پیاده سازی برنامه های خود، این شناخت و ادراک را در نظر گرفته و در نهایت تولیدکننده به وعده هایش، به بهترین نحو عمل کند، تمامی این فرایندها در شرکتهای تأمین کننده نیز باید انجام شود. با انجام این فرایند، کیفیت خدمات میان تولید کننده و تآمین کننده بهبود یافته و منجر به دستیابی به هدف اصلی زنجیره تأمین، یعنی رضایت نهایی مشتری خواهد شد. هدف اصلی از این تحقیق تبیین خدمات دوسویه میان تولیدکننده وتأمین کننده در شرکت وغن نباتی شیراز است. همچنین تبیین رابطه شکاف مستقیم و معکوس (در شکاف مستقیم به بررسی شکاف ها درراستای حرکت فیزیکی کالا یعنی از طرف تأمین کننده به تولیدکننده و در شکاف معکوس به بررسی شکاف ها در جهت عکس حرکت فیزیکی کالا یعنی از طرف تولیدکننده به تأمین کننده خواهیم پرداخت) است. برای بیان ارتباط بین شکاف ها از رویکرد معادلات ساختاری تفسیری استفاده ده که در نهایت شکاف های ۱-۱ و ۱-۲ (یعنی شکاف میان ادراکات تأمین کنندگان و انتظارات آنها از تولیدکننده و همچنین شکاف میان ادراکات شرکت روغن نباتی و انتظاراتش از تأمین کنندگان) عنوان تاثیر گذار ترین مولفه شناخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.