بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند سبز بر رضایت سبز(مورد مطالعه:مشتریان لوازم خانگی شهرستان سنندج)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند سبز بر رضایت سبز(مورد مطالعه:مشتریان لوازم خانگی شهرستان سنندج) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند سبز بر رضایت سبز(مورد مطالعه:مشتریان لوازم خانگی شهرستان سنندج) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند سبز بر رضایت سبز(مورد مطالعه:مشتریان لوازم خانگی شهرستان سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند سبز بر رضایت سبز(مورد مطالعه:مشتریان لوازم خانگی شهرستان سنندج) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش شناسایی اثرات تصویر ذهنی برند سبز بر رضایت سبز در مشتریان نمایندگی های لوازم خانگی و لوازم خانگی های فروشگاه های زنجیره ای شهر ستان سنندج است . تصویر ذهنی برند سبز به عنوان متغیر مستقل و رضایت سبز به عنوان متغیر وابسته از مطالعه یوشان چن (۲۰۱۰) انتخاب شده اند. برای سنجش این ابعاد از پرسشنامه ی محقق ساخته که به تائید خبرگان رسیده که دارای ۱۱ شاخص می باشد استفاده شده است . این پژوهش از نظر روش اجرا از نوع پژوهش های توصیفی از شاخه همبستگی است و روش نمونه گیری، تصادفی در دسترس می باشد . جامعه آماری این پژوهش را مشتریان نمایندگان لوازم خانگی و لوازم خانگی های فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج است که از این جامعه آماری نامحدود تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه پژوهش مورد بررسی قرار گرفتند به منظور بررسی اثرات میان متغیرها ی پژوهش از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزاری لیزرل استفاده شده است . بر این اساس نتایج دست آمده حاکی از آن است که تصویر ذهنی برند سبز دارای اثر مستقیم و معنا داری بر رضایت سبز است. نهایتا اینکه پیشنهادهایی در پایان پژوهش ارائه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.