بررسی تاثیر اتوماسیدن اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران ستانداری و حوزه ستادی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اتوماسیدن اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران ستانداری و حوزه ستادی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اتوماسیدن اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران ستانداری و حوزه ستادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اتوماسیدن اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران ستانداری و حوزه ستادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اتوماسیدن اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران ستانداری و حوزه ستادی :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

ما در عصری زندگی می کنیم که عصر شگفت انگیز دانش و اطلاعات,عصر شتاب غیر قابل باور فناوری و خلاقیت است.با عمومیت یافتن سریع دسترسی به کامپیوترها و تکنولوژی اطلاعاتی و رسانه های پیشرفته هیچ کشوری نمی تواند اقتصاد قرن بیست و یکمی را بدون زیرساخت الکترونیکی قرن بیست و یکمی اداره کند.یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری مدیران اطلاعات است.داشتن اطلاعات دقیق,صحیح,بهنگام باعث بالا رفتن سرعت تصمیم گیری شده و جلوی اتخاذ بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهد گرفت.طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستمهای اتوماسیون اداری کشور ما را فرا گرفته است و بسیاری از سازمانها, تمایل زیادی برای بهره گیری و استفاده از این سیستمها از خود نشان می دهند و حاضرند مبالغ کلانی را جهت استقرار و بکارگیری این سیستمها صرف نمایند اما باید بررسی نمود که چنین سیستمهای اطلاعاتی تا چه اندازه توانسته به مدیران سازمانه در بهبود تصمیم گیری ها برآورده نماید.هدف اصلی از این تحقیق بررسی اثرات سیستم اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران (استانداری بوشهر و حوزه ستادی)می باشد و شامل اهداف فرعی مانند شناسایی یک سیستم اتوماسیون جامع اداری مناسب جهت اطلاع رسانی به مدیران,بررسی و تجزیه و تحلیل آثار و نتایج حاصل از سیستم اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری مدیران,بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت سیستم اتوماسیون اداری از نظر تامین اطلاعات مناسب نظیر صحت,دقت,بهنگام بودن و اقتصادی بودن ,بررسی اثرات اتوماسیون جهت بهره برداری می باشد.سیستم اتوماسیون اداری که با مشخصه هایی مانند تعداد نامه های صادره,تعداد نامه های وارده ,ادراک,ساعات استفاده به عنوان متغیر مستقل و بهبود تصمیم گیری مدیران با مشخصه هایی مانند صحت,دقت,اقتصادی بودن,به هنگام بودن به عنوان متغیر وابسته مطرح می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.