اولویت بندی عامل موثر بر میزان رضایتمندی بیمه گذاران در شرکت های بیمه خصوصی با رویکرد Topsis


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عامل موثر بر میزان رضایتمندی بیمه گذاران در شرکت های بیمه خصوصی با رویکرد Topsis دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عامل موثر بر میزان رضایتمندی بیمه گذاران در شرکت های بیمه خصوصی با رویکرد Topsis  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عامل موثر بر میزان رضایتمندی بیمه گذاران در شرکت های بیمه خصوصی با رویکرد Topsis،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عامل موثر بر میزان رضایتمندی بیمه گذاران در شرکت های بیمه خصوصی با رویکرد Topsis :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این تحقیق در منتخبی از شرکت های بیمه خصوصی و با هدف شناسایی شاخص های مؤثر در تعیین رضایت مندی بیمه گذاران شرکت های بیمه خصوصی و شناسایی میزان اهمیت شاخص های استخراج شده با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه صورت گرفته است. تحقیق حاضر ، یک تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی می باشد. همچنین از آنجایی که نتایج این تحقیق، می تواند به طور عملی، مورداستفاده قرارگیرد ، یک تحقیق مورد پژوهشی کاربردی می باشد . جامعه آماری تحقیق ، عبارت است از شرکت های بیمه خصوصی با سابقه ی کاری بیش از ۵ سال ، که اقدام به مصاحبه با مشتریان گردیده تا شاخص هایی که از نظر این افراد برای رضایت مندی مشتریان ، از اهمیت بیشتری برخوردارند ، مشخص گردد. در تجزیه و تحلیل اطلاعات به تفصیل توضیح داده شد ، به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات جمع آوری شده ، ابتدا به طراحی پرسشنامه ای با رویکرد تکنیک تحلیل (TOPSIS) اقدام شد و سپس با تحلیل اطلاعات مندرج ، برای تعیین اهمیت عوامل تاثیر گذار ، اقدام به ارزیابی معیارهای رضایت مندی بیمه گذاران شده است . سپس به ارزیابی قابلیت اجرای آن در دنیای واقعی پرداخته شده است. متغیرهای تحقیق از ادبیات تحقیق و مقالات مرتبط با موضوع انتخاب گشتند و از میان متغیرهای انتخابی با استفاده از تکنیک دلفی ، شش متغیر حق بیمه خدمات و تسهیلات ، وضعیت رفتاری کارکنان ، اطلاع رسانی ، خسارت پرداختی و مهارت و سرعت عمل کارکنان تعیین گشتند که بین این شش متغیر طبق محاسبات، معیار حق بیمه بیشترین وزن را داراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.