ارزیابی نقش یادگیری سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی نقش یادگیری سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی نقش یادگیری سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نقش یادگیری سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی نقش یادگیری سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت مشتری در کسب وکار جدید, مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که سیستمی برای جذب, حفظ ونگهداری مشتریان در سازمان ها می باشد از اهمیت برخوردار است. مدیریت ارتباط با مشتری در حال حاضر هسته مرکزی را در دنیای تجارت به خود اختصاص داده است. به همین دلیل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری یکی از عوامل موفقیت سازمان می باشد. عوامل موثری در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نقش دارند. در این تحقیق به نقش یادگیری سازمانی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته ایم. سوال اصلی این تحقیق عبارت است از اینکه آیا یادگیری سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر می گذارد؟ بدین منظور مدیران اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو در شهر تهران به عنوان جامعه آماری انتخاب شده اند وتعداد نمونه براساس جدول کوهن و نیز کرجسی ومورگان ۱۲۰ نفر انتخاب شده است وبا استفاده از پرسش نامه استانداردمحقق پلتیر سال ۲۰۱۲ اطلاعات مورد نظر گردآوری شده است. متغیرهای اصلی این تحقیق عبارتند از: فرهنگ سازمانی ,ادغام بازاریابی/فناوری اطلاعات, همکاری بازریابی/فناوری اطلاعات, اشتراک داده, کیفیت داده مشتری, عملکرد مشتری و عملکرد تجارت. از سوی دیگر روش تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی است و از نظر دوره مورد بررسی از نوع مقطعی می باشدو از نرم افزار SPSS برای تحلیل داده ها به کار رفته است. در این تحقیق فرضیه مورد بررسی قرار گرفته است که ۳ فرضیه مورد حمایت قرار نگرفته است. تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد یادگیری سازمانی تأثیر مستقیمی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.