ارائه مدل به منظور بررسی رابزه بازار محوری و مدیریت دانش با عملکرد سازمان(مورد مطالعه:هتل های ۵ ستاره مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه مدل به منظور بررسی رابزه بازار محوری و مدیریت دانش با عملکرد سازمان(مورد مطالعه:هتل های ۵ ستاره مشهد) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه مدل به منظور بررسی رابزه بازار محوری و مدیریت دانش با عملکرد سازمان(مورد مطالعه:هتل های ۵ ستاره مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل به منظور بررسی رابزه بازار محوری و مدیریت دانش با عملکرد سازمان(مورد مطالعه:هتل های ۵ ستاره مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه مدل به منظور بررسی رابزه بازار محوری و مدیریت دانش با عملکرد سازمان(مورد مطالعه:هتل های ۵ ستاره مشهد) :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
پژوهش حاضردرصدد بررسی چگونگی ارتباط میان بازارمحوری و مدیریت دانش است ودراین بین تلاش دارد تا نحوه اثرگذاری ابعاد بازارمحوری و مدیریت دانش سازمانی برعملکرد سازمان را آزمون نماید. جامعه آماری پژوهش ۱۵۰ نفر ازکارکنان هتل های ۵ ستاره واقع درمشهد بوده اند. تحلیل داده ها (۶۵ پرسشنامه) بااستفاده ازآزمون همبستگی، به کمک نرم افزار SPSS صورت گرفته است. معیارهای عملکرد، سودآوری ونرخ بازگشت سرمایه درنظرگرفته شده است. یافته های پژوهش نشان دادند که استراتژی های مدیریت دانش (فرهنگ، مدیریت، فناوری، اندازه گیری عملکرد و وابستگی سازمان) و بازارمحوری، هرکدام به صورت جداگانه به طور مستقیم و معنی داری، باعث بهبود عملکرد هتل های پنج ستاره شده اند و از طرفی بازارمحوری رابطه مثبت و مستقیمی با استراتژی های مدیریت دانش داشته است ولی اثر غیرمستقیم آن بر روی عملکرد هتل ها از طریق مدیریت دانش( به عنوان نقش واسطه) کمرنگ است. نتایج این مطالعه بیانگر این است که هتل ها با توجه به قابلیت های بازارمحوری و مدیریت دانش خود می توانند به طور مستقیم باعث بهبود عملکرد خود شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.