استخراج عملکرد هیدرودینامیکی پروانه پروتوتایپ با استفاده از نتایج تست مدل آن در تونل کاویتاسیون


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استخراج عملکرد هیدرودینامیکی پروانه پروتوتایپ با استفاده از نتایج تست مدل آن در تونل کاویتاسیون دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استخراج عملکرد هیدرودینامیکی پروانه پروتوتایپ با استفاده از نتایج تست مدل آن در تونل کاویتاسیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استخراج عملکرد هیدرودینامیکی پروانه پروتوتایپ با استفاده از نتایج تست مدل آن در تونل کاویتاسیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استخراج عملکرد هیدرودینامیکی پروانه پروتوتایپ با استفاده از نتایج تست مدل آن در تونل کاویتاسیون :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از روشهای تعیین عملکرد هیدرودینامیکی پروانه شناورها، انجام تست مدل آن در تجهیزات آزمایشگاهی و تعمیم نتایج حاصل از تست به نمونه واقعی میباشد. در این مقاله استخراج دادههای عملکردی برای یک پروانه ۵ متری کاملاً مغروق در سرعت پیشروی و دورانی معین به همراهتعیین نقطه عملکردی بهینه مدنظر بوده است. بدین منظور یک مدل کوچکتر با مقیاس ۲۵:۱ با رعایت اصول تشابه هندسی مدلسازی و بر اساستلورانسهای مجاز به روش ماشینکاری ساخته شده است. پیش از اجرای تست های آزمایشگاه، علاوه بر کالیبراسیون تجهیزات داده برداری، سناریوی تست استانداردی تحت شرایط تشابه سینماتیکی و سینتیکی استخراج شده است. از آنجاییکه امکان دستیابی به تشابه رینولدز در شرایطآزمایشگاهی وجود ندارد، تستهای تجربی تنها با برقراری تشابه اعداد فرود و اویلر در شرایط غیرکاویتاسیونی انجام گرفته است. بنابراین تحتاثرات مقیاس بدیهی است که ویژگیهای جریان و مشخصههای هیدرودینامیکی پروانه شناور و مدل با یکدیگر تا اندازهای متفاوت باشند. تستهای مدل پروانه در محدوده اعداد رینولدز ۴۸۸-۵۱۲ هزار مطابق با برنامه تست تعیین شده در تونل کاویتاسیون دانشگاه صنعتی شریف و در شرایط آب باز اجرا گردیده است. سپس نتایج حاصل از تست تجربی پروانه مدل با استفاده از روش پیشنهادیITTC که فراگیرترین روش تعمیم نتایج میباشد به پروانه بزرگتر نگاشته شدهاند. با استفاده از این روش چگونگی تغییرات ضرایب تراست و گشتاور تحت اثرات مقیاس محاسبه شدهو با استفاده از آن بازده آب باز برای پروانه واقعی تعیین گردیده است. همچنین روند تغییرات پارامترهای هیدرودینامیکی آبباز پروانه تحت بارهای سنگین و سبک روی پروانه بررسی و تحلیل شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.