مدیریت ریسک ،بهره وری بانکی و اعتبار مشتریان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ریسک ،بهره وری بانکی و اعتبار مشتریان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ریسک ،بهره وری بانکی و اعتبار مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ریسک ،بهره وری بانکی و اعتبار مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ریسک ،بهره وری بانکی و اعتبار مشتریان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف ازاین پژوهش ارائه مدلی ازارتباط ساختاری ریسک پذیری بانکداران وسودآوری بانکی و اعتبارمشتریان است، بنابراین ازلحاظ هدف کاربردی وازلحاظ نحوه گردآوری داده ها همبستگی است. پرسشنامه ی استفاده شده دراین پژوهش توسط متتویز(۲۰۱۳) طراحی درپژوهشی دربانک های چین استفاده شده است . پایایی پرسشنامه فوق الذکر مجددا باروش آلفای کرونباخ ( ۷۴۵ / .) محسابه شد که حاکی ازپایایی آن می باشد.این پژوهش درسال ۱۳۹۲ بین شعب ۲۷بانک مختلف درشهریاسوج انجام گرفت وباتوجه به اینکه هدف ازاین پژوهش بررسی ارتباط ریسک پذیری مدیران واعتبار مشتریان باسودآوری بانکی بود ازمدیران ۸۰شعبه ازبانک ها شهریاسوج خواسته شدتابه پرسشنامه پاسخ دهند وبه منظور تجزیه و تحلیل داده ها وآزمون فرضیات فوق از روش مدل سازی معادلات ساختاری (SWM) ونرم افزار AMOS استفاده گردید. نتایج پژوهش حاکی ازوجود ارتباط مستقیم ومعناداری بین ریسک پذیری بانکداران وسودآوری بانکی بودهمچنین وجودارتباط مستقیم ومعنادار بین اعتبار مشتری وریسک پذیری بانکداران ، وارتباط مستقیم و معناداربین اعتبار مشتریان وسودآوری بانکی پذیرفته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.