تاثیر رقابت بازار محصول بر مدیریت سود شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر رقابت بازار محصول بر مدیریت سود شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر رقابت بازار محصول بر مدیریت سود شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر رقابت بازار محصول بر مدیریت سود شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر رقابت بازار محصول بر مدیریت سود شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تحقیق حاض به بررسی ارتباط بین رقابت دربازارمحصولات شرکت ها وفرایند مدیریت سود می پردازد. به همین منظور داده های ۸۶ شرکت، ازشرکت های موجود دربورس اوراق بهادار تهران برای دوره زمانی بین سال های ۱۳۸۴تا ۱۳۸۸ بااستفاده ازروش رگرسیون داده ها ی ترکیبی مورداستفاده قرارگرفتند . نتایج بدست آمده درحالت کلی موئدوجودرابطه بین مدیریت سودورقابت دربازارمحصولات شرکت ها می باشد.نتایج فرضیه های تحقیق نیزنشان داد که بین شاخص رقابت پذیری درصنایع مختلف ، تعداد رقبای تجاری شرکت، اهرم مالی وبازده سالیانه سهام شرکت ها بامدیرت سودآنها ارتباط مثبت ومعنادروبین اندازه شرکت ونسبت فرصت های رشدآتی (M/B) بامدیریت سودارتباطی منفی و معناداری برقراراست. همچنین نتایج نشان دادکه متغییر نسبت سودآوری ازلحاظ آماری ارتباطی بامدیریت سودندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.