بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی پورتر وساختار سازمانی با تاکید برخصوصی سازی (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت شهرتهران درسال ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی پورتر وساختار سازمانی با تاکید برخصوصی سازی (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت شهرتهران درسال ۱۳۹۲) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی پورتر وساختار سازمانی با تاکید برخصوصی سازی (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت شهرتهران درسال ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی پورتر وساختار سازمانی با تاکید برخصوصی سازی (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت شهرتهران درسال ۱۳۹۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی پورتر وساختار سازمانی با تاکید برخصوصی سازی (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت شهرتهران درسال ۱۳۹۲) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

دنیای امروز دینای سازمانهاست. درحقیقت این سازمانها هستندکه رکن اصلی اجتماع کنونی راتشکیل می دهند. درمحیط بسیارپویایی امروز، سازمان ها نیازمندهماهنگی بیشترین استراتژیهای تدوینی وساختارسازمانی خودهستند. به تبع محیط پویاهمگامی بانکها به عنوبان طلایه داران سیستم اقتصادی حائزاهمیت بسیاری است این امر، جزبابازنگری ساختارسازمانی جهت ایجاد ساختارمناسب با درنظرداشتن جریانات بازارواستراتژیهای مناسب رقابتی دستیابی به رشدوتوسعه وکسب مزیت رقابتی درمقال رقبا میسرنمی گردد.پژوهش حاضر، به بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی پورتروساختارسازمان باتاکید برخصوصی سازی درشعب بانک ملت شهرتهران درسال ۹۲ می پردازد وهدف اصلی آن، بررسی نقش استراتژیهای رقابتی پورتربرساختارسازمانی است.به عبارت دیگر، مساله اصلی تحقیق حاضراین است که آیا بین ساختار سازمانی حاکم بربانک ملت وانواع ساختار موجودربانک ملت شامل ساختار مکانیکی وارگانیکی رابطه معنی داری وجوددارد؟ برای این منظور، ازروش توصیفی- همبستگی استفاده شده است وجامعه آماری این تحقیق را ۴۵۰ نفر ازمدیران وکارشناسان تشکیل دادند. روش های تجزیه وتحلیل داده ها، شامل هر سه روش آماری توصیفی واستنباطی ،تحلیلی بوده که نتایج به دست آمده ازآزمون همبستگی پیرسون حاکی ازوجود رابطه معنی دارومستقیم بین مولفه های متغیرمستقل (استراتژی های رقابتی) بامتغییر وابسته ( ساختارسازمانی) است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.