بررسی ادراک ونظرات مشتریان ازمولفه های کیفیت خدمات سازمان فروش سایپا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ادراک ونظرات مشتریان ازمولفه های کیفیت خدمات سازمان فروش سایپا دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ادراک ونظرات مشتریان ازمولفه های کیفیت خدمات سازمان فروش سایپا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ادراک ونظرات مشتریان ازمولفه های کیفیت خدمات سازمان فروش سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ادراک ونظرات مشتریان ازمولفه های کیفیت خدمات سازمان فروش سایپا :
تعداد صفحات :۴۲
چکیده مقاله:
درصنعت خودروسازی علاوه برمحصول تولیدشده ، ادراکات وانتظارات مشتریان ازخدمات ارایه شده نیز درخرید مجددآنها نقش بسزایی داردلذا مشتریان کالاها وخدماتی راخریداری خواهندکردکه بانیازها وانتظارات آنها مطابقت بیشتری داشته باشد وشرکتها می بایست ضمن شناسایی عوامل موثربررضایت مشتریان، درجهت جلب رضایت آنها تلاش نماید.بررسی شکایات مشتریان ازشرتک سایپا نشان می دهد که تعدادقابل توجهی ازمشتریان ازخدمات ارائه شده توسط سازمان فروش شرکت سایپا رضایت ندارند.هدف این تحقیق شناسایی عوامل موثربر ارتقا مولفه های کیفیت خدمات سازمان فروش شرکت سایپا باتوجه به مدل سروکوال می باشد.تحقیق حاضرازنوع هدف ، درگروه تحقیق های کاربردی وبرحسب نحوه گردآوری داده ها ازنوع توصیفی می باشد.شیوه نمونه گیری دراین تحقیق نمونه گیری تصادفی بوده وحجم نمونه به دست آمده برابر ۳۴۱ نفربوده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.