ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش وپرورش ناحیه (۱) ومدیریت آموزش وپروش ناحیه (۲) شهرستان اردبیل براساس الگوی تعالی سازمانی EFQM


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش وپرورش ناحیه (۱) ومدیریت آموزش وپروش ناحیه (۲) شهرستان اردبیل براساس الگوی تعالی سازمانی EFQM دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش وپرورش ناحیه (۱) ومدیریت آموزش وپروش ناحیه (۲) شهرستان اردبیل براساس الگوی تعالی سازمانی EFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش وپرورش ناحیه (۱) ومدیریت آموزش وپروش ناحیه (۲) شهرستان اردبیل براساس الگوی تعالی سازمانی EFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش وپرورش ناحیه (۱) ومدیریت آموزش وپروش ناحیه (۲) شهرستان اردبیل براساس الگوی تعالی سازمانی EFQM :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظورارزیابی عملکردمدیریت آموزش وپرورش ناحیه ۱و۲ شهرستان اردبیل براساس الگوی تعالی سازمانی ، جهت مشخص نمودن نقاط قوت وضعف، برای بهبودکیفیت مدیریت وبررسی کارآمدی مدل تعالی سازمانی انجام شده است روش پژوهش پیمایشی از نوع تحقیقی است جامعه پژوهش شامل مدیران ومسئولین شاغل دربخش های مختلف مدیریت آموزش وپرورش نواحی ۱.۲ می باشد که پس از مراجعه به واحدها ومصاحبه توجیهی پرسشنامه بین جامعه پژوهش توزیع وسرانجام داده های به دست آمده ازپرسشنامه تکمیل شده تجزیه وتحلیل گردیده است.یافته های پژوهش حاکی ازاین است که کیفیت مدیریت درمدیریت آموزش وپرورش ناحیه (۱) اردبیل باکسب ۴۲/۵۳۵ امتیاز ومدیریت آموزش وپرورش ناحیه ۲ اردبیل ۰۴/۴۹۶ از ۱۰۰۰ می باشدکه باتوجه به سطح تعریف شده برای سرآمدی درمدل EFQM جزبرگزیدگان اولیه قراردارند.درمجموع درباب فرضیه مطرح شده دراین تحقیق مبنی برعدم وجودتفاوت معنی داربین مولفه های مطرح شده درالگوی EFQM ( به تفکیک هرمعیارومولفه) می توان چنینی نتیجه گرفت که بین آموزش وپرورش نواحی موردبررسی درتحقیق به جزمعیارفرایندها درهیچیک ازفرضیه های مربوط به معیارهای دیگرتفاوت معنی داری وجودنداردو هردونواحی درعمل به معیارهای فوق عملکرد یکسانی دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.