تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی – مالی سازمان: با نقش واسطه ای یادگیری سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی – مالی سازمان: با نقش واسطه ای یادگیری سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی – مالی سازمان: با نقش واسطه ای یادگیری سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی – مالی سازمان: با نقش واسطه ای یادگیری سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی – مالی سازمان: با نقش واسطه ای یادگیری سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران) :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی – مالی سازمانی با نقش واسطه ای یادگیری سازمانی صورت گرفت. بدین منظور، ۳۰۶ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت گچساران با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب و به سه پرسشنامه مدیریت دانش (KMQ: گلدو همکارن، ۲۰۰۱)، یادگیری سازمانی (OLQ: جرزگومز و همکاران، ۲۰۰۳) و عملکرد اقتصادی – مالی سازمان (EFPOQ: آمدن و همکاران، ۲۰۰۵) پاسخ دادند. داده های پژوهش از طریق تحلیل عاملی تأییدی و مدل معادلات ساختاری تحلیل گردید. نتایج بدست آمده نشان داد که مدیریت دانش دارای تاثیر مستقیم و معنیداری بر یادگیری سازمانی و عملکرد اقتصادی مالی سازمانی است؛ یادگیری سازمانی دارای تاثیر مستقیم و معنیدار بر عملکرد اقتصادی مالی سازمانی است. علاوه براین، نتایج نشان داد که مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی مالی سازمانی اثرغیرمستقیم و معنیدار دارد و اثرات کل مدیریت دانش بر عملکرد اقتصادی مالی سازمانی نیز معنی دار است. در مجموع، در این پژوهش مدل مفهومی تأیید گردید. بدین معنی که، یادگیری سازمانی در رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد اقتصادی مالی سازمانی نقش واسطه ای ایفا میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.