شبیه سازی عددی جت پالسی برخوردکننده به صفحه صاف با استفاده از مدل توربولانسی (فرمول در متن مقاله اصلی)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی عددی جت پالسی برخوردکننده به صفحه صاف با استفاده از مدل توربولانسی (فرمول در متن مقاله اصلی) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی عددی جت پالسی برخوردکننده به صفحه صاف با استفاده از مدل توربولانسی (فرمول در متن مقاله اصلی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی جت پالسی برخوردکننده به صفحه صاف با استفاده از مدل توربولانسی (فرمول در متن مقاله اصلی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی عددی جت پالسی برخوردکننده به صفحه صاف با استفاده از مدل توربولانسی (فرمول در متن مقاله اصلی) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این مقاله، اثر پالس های جریانی بر روی عدد ناسلت متوسط زمانی تحت یک جت برخوردی متلاطم برای سیال ورودی هوا مورد بررسی قرار گرفته است. این بررسی برای سه عدد ینولدز ۱۰۰۰ و ۵۵۰۰ و ۱۱۰۰۰ برای فاصله نازل تا صفحه برخودر ۳ و ۵ انجام شده است. نتایج حاصل با سایر نتایج تجربی و عددی چه در حالت جریان ورودی یکنواخت و چه در حالت جریان ورودی بصورت پالسی، مورد مقایسه قرار گرفته است. نتایج نشان دادند که مدل چهار معادله ای (فرمول در متن مقاله اصلی) در مقایسه با مدل های توربولانسی دیگر در ناحیه سکون عملکرد بهتری را دارا می باشد و همچنین از نتایج اینگونه برداشت شد که پالس سینوسی، ضریب انتقال حرارت را در این ناحیه تا حد کمی افزایش می دهد. با کاهش فاصله نازل تا صفحه برخورد در افزایش انتقال حرارت تأثیر زیادی مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.