استراتژیهای مدیریت انرژی وسایل نقلیه عمومی هیبریدی باسیستم ذخیره انرژی هیبریدی با طراحی کنترل کننده های مختلف و مقایسه آنها وبهینه سازی و شبیه سازی آن


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژیهای مدیریت انرژی وسایل نقلیه عمومی هیبریدی باسیستم ذخیره انرژی هیبریدی با طراحی کنترل کننده های مختلف و مقایسه آنها وبهینه سازی و شبیه سازی آن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژیهای مدیریت انرژی وسایل نقلیه عمومی هیبریدی باسیستم ذخیره انرژی هیبریدی با طراحی کنترل کننده های مختلف و مقایسه آنها وبهینه سازی و شبیه سازی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژیهای مدیریت انرژی وسایل نقلیه عمومی هیبریدی باسیستم ذخیره انرژی هیبریدی با طراحی کنترل کننده های مختلف و مقایسه آنها وبهینه سازی و شبیه سازی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژیهای مدیریت انرژی وسایل نقلیه عمومی هیبریدی باسیستم ذخیره انرژی هیبریدی با طراحی کنترل کننده های مختلف و مقایسه آنها وبهینه سازی و شبیه سازی آن :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این تحقیق استراتژی های مدیریت انرژی زمان واقعی ۱ برای یک سیستم ذخیره سازی انرژی هیبریدی ، از جمله یک باتری و یک ابرخازن، برای وسایل نقلیه هیبریدی بااستفاده از داده های یک اتوبوس شهری الکتریکی می باشد. جذاب ترین مزیت ناشی از سیستم های ذخیره سازی انرژی هیبرید کاهش استرس جاری باتری برای گسترش طول عمر آن است. به صورت کمی اثرات استراتژی های مختلف کنترل در کاهش تخریب باتری مقایسه میشوند، مدل تخریب دینامیکی برای باتری LiFePO4پیشنهاد شده است و دارای اعتبار در این مقاله است .اندازه باتری با توجه به حداقل مسافت پیموده شده درخواست شده بهینه سازی شده است،در حالی که اندازه ابرخازن بهینه سازی شده است بر اساس مشخصات تقاضای توان چرخه رانندگی اتوبوس چینی معمولی ۳.بر اساس سیستم ذخیره سازی انرژی هیبریدی بهینه سازی شده،کنترلکننده فازی جدید ۴و کنترل کننده پیش بین مدل جدید ۵ارائه شده است و با کنترل کننده براساس قاعده ۶ موجودو کنترل مبتنی بر فیلتر ۷مقایسه شده اند، بعد همه کنترل کننده ها به بهترین عملکردخود را در طول چرخه رانندگی اتوبوس چینی تنظیم شده است به نظر می رسد که کنترل کننده فازی و کنترل کننده براساس قاعده به بهترین عملکرد در میان چهار کنترل کننده رسیده اند، که توسط نتیجه بر اساس-برنامه پویا ۸ معتبر شده اند.علاوه بر این، حدود ۵۰ از هزینه چرخه زندگی سیستم ذخیره انرژی هیبریدی در مقایسه با پیکربندی فقط باتری کاهش یافته است.علاوه بر این، کنترلکننده ها نیز در طول چرخه رانندگی اروپایی جدید ۹مقایسه شدند، که نشان میدهد یکی دیگر از چرخه رانندگی نرمال شده است. نتایج نشان می دهد که کنترل کننده براساس قاعده ، کنترل کنندهپیش بین مدل ، و کنترل کننده فازی به عملکرد مشابه دست یافته اند، و آنها در حدود ۲۳ ازهزینه چرخه زندگی سیستم های ذخیره سازی انرژی هیبریدی راکاهش داده اند وقتی که با پیکر بندی فقطباتری مقایسه میشود. البته حیطه کاری ما حول سیستم ذخیره انرژی هیبریدی خواهدبودواین برای سیستم های مختلف خودروهای هیبریدی میتواندبکاررودودراین مقاله ازداده های یک اتوبوس هیبریدی چینی واروپایی استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.