هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هویت سازمان از مباحث مهم و جدید در حوزه بازاریابی می باشد، زیرا تأثیر مهم و مستقیم بر تصویر مشتریان از سازمان خواهد گذاشت، لذا هدف اصلی در این تحقیق ترسیم هویت ارتباطی بانک ملت می باشد. هویت ارتباطی بیانگر هویت ابلاغی بانک به مشتریان می باشد. با توجه به مسئله تحقیق از طرح تحقیق آمیخته و تحقیق کیفی و کمی استفاده شده است. در بخش تحقیق کیفی از تحلیل محتوا برای تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق مصاحبه، مشاهده مشارکتی و بررسی اسناد و مدارک استفاده شده است. در بخش کمی نیز براساس مدل مفهومی پرسشنامه تحقیق توسعه یافته و در میان ۲۷۰ نفر ازکارکنان بانک ملت توزیع گردیده است. از مدل یابی معادلات ساختاری برای آزمون مدلی مفهومی توسعه یافته در بخش کیفی استفاده شده است. نتایج تحقیق بیانگر آن است که هویت ارتباطی بانک ملت بیانگر خودبرتری بانک می باشد که در نقاط تماس بانک با مشتریان (تبلیغات، محصولات و خدمات، کارکنان، شعبه و خدمات غیرحضوری) مشهود می باشد. بواقع از طریق این بانک در حال انتقال هویت برتری نسبت به رقبا به مشتری می باشد. همچنین آزمون مدل نیز بیانگر تأیید مدل مفهومی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.