مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با توجه به ترکیب شدن روش های بازاریابی در مدیریت استراتژیک یک شرکت، توجه به هم افزایی به منظور پرداختن به چالش های پیش روی یک شرکت در محیط بسیار رقابتی روز به روز بیشتر می شود. اثر هم افزایی از ترکیب اثر سیستم های مختلف و یا از تعامل اجزای یک سیستم نشأت می گیرد که یک کل آن برابر با مجموع اجزای آن نیست. بنابراین در راستای توجه و اهمیت دادن به هم افزایی در فعالیت های بازاریابی که باعث ایجاد ارزش برای مشتریان و افزایش حداکثر کیفیت در سازمان می گردد، لذا در این مقاله سعی محققان بر این است که به بررسی تعاریف و ادبیات نظری هم افزایی بازاریابی و تعامل آن با زیرسیستم ها بپردازند تا از این طریق شناخت مناسبی از این مفهوم در اختیار محققان قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.