محاسبه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بوسیله ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از نرخ بازگشت مشتری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 محاسبه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بوسیله ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از نرخ بازگشت مشتری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد محاسبه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بوسیله ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از نرخ بازگشت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی محاسبه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بوسیله ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از نرخ بازگشت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن محاسبه بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی بوسیله ارزش دوره عمر مشتری با استفاده از نرخ بازگشت مشتری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تصمیم گیری مالی بازاریابی در مواجه با تخصیص منابع برای فشارهای رقابتی بسیار مهم می باشد و برای اینکه بازاریابی به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی بشود مستلزم وجود استانداردهای مالی است که نیاز به تعریف رابطه علت و معلولی بین بازاریابی و پیامدهای مالی می باشد. این مقاله به بررسی بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی (ROMI) و عوامل مهم در روابط مالی بازاریابی و ارزش طول عمر مشتری و اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری بازاریابی همراه با تصمیم گیری و پیشنهادات کیفی برای بهبود روابط مالی بازاریابی پرداخته که برای این منظور از ارزش طول عمر مشتری باری دستیابی به نرخ بازگشت مشتری شرکت در جهت محاسبه نرخ بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی و ارزش محاسباتی آن برای سهامداران شرکت بهره گرفته شده است و در نهایت عملکرد مالی شرکت برای سهامداران دارای ارزش مهمی است و از اثرات بازاریابی مرتبط و سرمایه گذاری های ویژه بازاریابی در عملکرد عملیاتی مشتق می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.